Presentació+vídeo

Bones!
Com ja sabeu, ja que ens vam presentar a classe, sóc la Laura i estic estudiant 4rt de Pedagogia. Visc a Constantí, un poble que està aproximadament a 5 minuts de Tarragona.
Pel que fa al meu pla d'estudis, en un primer moment, volia estudiar magisteri, però per diverses raons vaig entrar a la carrera de Pedagogía, que no m'acabava de convèncer, però he de dir que a aquestes alçades, estic molt satisfeta dels coneixements que estic adquirint i m'està agradant molt.
El problema que hem plantejo ara, és que no estic prou segura que després d'acabar la carrera trobi una feina que m'agradi i en la qual hem senti satisfeta, ja que com tots sabem, ara estan sorgint una sèrie d' iniciatives on volen introduir el màster de secundària per a tots aquells pedagogs que vulguin treballar en l'àmbit escolar. Aquest, pot ser és el motiu pel qual no veig ben clar el meu futur professional.
Respecte a la meva vida laboral, en aquests moments, estic treballant a les tardes en una acadèmia i un centre de formació com a professora de repàs, amb nens tant de l'etapa infantil, primària i secundària.
Per acabar, us penjo un video sobre la controvèrsia que presenten les noves tecnologies i la metodologia que s'utilitza per introduir-les a l'aula: